UTSTÄLLNINGSHÄST ?



Jag o Frida med Debbie o Caramell på Värmlands ponnyförbund´s utställning i Forshaga.
Vi var totalt nybörjare allihop utom Debbie som är veteran i sammanhanget och det visade
sig ochså ha betydelse . . . debbie gick vidare till BIR !!!
En några månader gammal Caramell däremot, hade aldrig sett andra hästar än de som fanns
hemma, shit va spännande! finns det fler som jag, tänkte Caramell o gick mest på bakbenen
eller studsade fram inför domarna.
Den manlige domaren undrade klart, högt o tydligt inför all publik om vi hade betäckt Debbie
med en känguru...lite pinsamt...mest på skoj...kul upplevelse !
Idag 7 mån gammal är Flipp´s Sweet Caramell en vacker, busig och mycket trevlig ung dam ♥

Kommentarer
Postat av: mitha

Hej va skoj du kikade in=9 Ser du är från Säffle med ju men kan inte placera vem du är..nyfiken jag vettu haha



Oh tack det var snällt sagt. jadå jag kan väl grafik men vet inte om jag är så duktig haha det är ju upp till andra att avgöraS är det till denna blogg du ska ha eller? Vet inte riktigt hur man gör till blogg.se men det ska vi säkert kunna ordna. Vad är det för företagslogga du vill ha?



Du kan väl maila mig?



[email protected]



Ha en bra=)



hälsningar Carmitha

2009-01-12 @ 10:40:29
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: jenny

hejhej!

Vilka söta ponnysar!

Jag är också helt nybörjare va de gäller utställning men har varit på premering med ponny och det är jätte kul! likaså 3 års testet och 4 års championatet :)

2009-01-12 @ 14:36:40
URL: http://jeeennyt.blogg.se/
Postat av: johanna andersson

vad söta dom är. Caramell är liten och brun. hihi

2009-04-13 @ 11:30:24
Postat av: Anonym

ja och nu är hon stor å grå !!!

tänk vad mycke som kan hända på elva månader

2009-04-13 @ 21:09:12
Postat av: Ebba johansson

heej!!!hehe vad kul man kan ha ibland :P nu är hon stor och grå!!! kan inte fatta hur mycket hon har växt!!!!! Lilla Mellen<3<3 busig som en Caramell<3<3 kram på er alla :D <kram ebba>

2009-05-28 @ 14:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0