LILLSTUGAN !



Sist men inte minst vill jag få göra lite reklam för vad som kommer att bli LILLSTUGAN.
I augusti kommer jag att öppna en butik i mitt lilla gårdshus, LILLSTUGAN, häst, hem, hobby
är arbetsnamnet, allt till salu alltid är ochså ett ledord.
Idag ser det ut som om det blir hästsportsprodukter, lite renoverade möbler-inredningsdetaljer
och hobbyartiklar MEN . . .det är inte augusti än . . .
Visar bara tillslut en bild på världens goaste lillasyster och eftersom jag inte har någon (lillasyster)
så är bilden på mina barn´s . . . alvisen vi saknar dej *pöss*
Och så världens goaste, klokaste, vackraste lilla welsh - vår Debbie !

Kommentarer
Postat av: walla

Se där ja :)

Välkommen till bloggträsket!

2009-01-10 @ 21:26:04
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: ingela

men jag frå inte till nån design ... grr ...

2009-01-11 @ 11:23:30
URL: http://lillstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0