Gammal, JAG ?




Nu åker HON vidare, imorgon börjar skolan och orsaken till min åldersnoja = dotter´n,
ska ner till sin skola, sitt  boende i korridor på internat.
Men gammal, JAG ? aldrig i livet, vägrar !





Och med henne åker  även hennes vackre El Arragon.
För Er som inte visste har ni kanke luskat ut att utbildningen
handlar om häst, först galopp-lärlingsutbildning och sen
ridledarutbildning.
Ser ni lyckan som lyser i ögonen ??  Det är kärlek det !
Men just nu tror jag det är andra hästkrafter som lockar på skolan . . .





Såna här . . .
Ni ska veta att guuuud va kul det är att köra traktor

Hej då frida, ha det så bra, va rädd om dej o arragon så ses vi nästa helg.
♥ Kram ♥ mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0