Zzzzzzeg...



Faster, faster,  F A S T E R ..... ! !
Den är nå´t som knackar på mitt huvud ?
Det är en liten Elin hand, klockan är halv 7 på morgonen och Elin
tycker det är dags att faster går upp nu, men, jag har ju precis lagt
ner huvudet (känns det som).
Satt uppe halva natten och letade efter toalampa på blocket o tradera.
Söker efter en liten "kristallkrona" som nyligen gått ur Ikea´s sortiment
men vet inte vad den heter, den är inte badrumsgodkänd = ingen
badrumsbelysning. Vet DU vad detta är för en lampa eller var den finns??
Ring, skriv maila, gör inlägg eller vad som helst !
Då kanska lugnet kan infinna sig och nästa gång Elin hälsar på sin faster
så är hon piggare på lörmorgon (kanske inte halv 7 men ändå)
En fin liten bild på faster´s sessor !!  Kram till Elin ♥  o Emma ♥


Kommentarer
Postat av: mitha

Åh va jag tycker mig känna igen dessa två söta tjejer men kan inte placera dom!



Vet inte vart du kan få tag i en sån lampa tyvärr..tradera kanske?



Lycka till!=)

2009-01-12 @ 10:42:46
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: ingela

tyvärr tror jag inte du känner igen just dom här, de bor på hammarö = )



2009-01-12 @ 10:53:42
URL: http://lillstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0